Kolmannen päivän aamuna kaikki olivat väsyneitä. Edessä oleva kiire teki kuitenkin tehtävänsä, ja hommat alkoivat sujumaan vaaditulla vauhdilla. Heti aamulla huomattiin, että tila tulee olemaan kortilla. Näin siitäkin huolimatta, että kaikista ruuista oli poistettu turhat pakkausmateriaalit, ja mukana oli vain välttämättömimmät varusteet. Rahdin pakkaamisen pelasti oivallus laittaa kaikki irtonainen kuivatuote, eli riisit, pastat, myslit ja siemenet, mukaan lähteviin, vielä tyhjiin polttoainesäiliöihin. Näin saimme 210 litraa lisää hyvää pakkaustilaa. Kanadassa säiliöt tyhjennetään ruuasta, huuhdellaan, ja niihin laitetaan korkit ja valmiiksi paikan päälle tilattu polttoaine.
Päivän aikana joka ikinen laatikoihin mennyt varuste kirjattiin tietokoneelle ylös. Tämä tehtiin tulliepäselvyyksien välttämiseksi, ja rahdin sujumisen varmistamiseksi. Koska aikaa lähtöön on enää kuukausi, ei retkikunnalla ole aikaa makuuttaa rahtilaatikoita Kanadan tullin hoteissa.
Illalla kymmenen aikaan kaikki laatikot oli pakattu, ja jäljellä oli vielä kansien kiinnilaittaminen, sekä laatikoiden merkintä ja punnitus. Support-tiimin Pasi Nissilä saapui vielä auttamaan viimeistelyssä ja paikan siivoamisessa. Illan päätteeksi hallin kulmassa oli seitsemän siistin näköistä laatikkoa, joiden painot vaihtelivat 140 ja 185 kilon välillä. Viimeinenkin retkikunnan jäsen pääsi yöllä ennen kello yhtä kotiin. Seuraavana päivänä oli luvassa hetken hengähdys ennen viimeistä, kuukauden kestävää järjestelyiden loppukiriä.
Päivän aikana joka ikinen laatikoihin mennyt varuste kirjattiin tietokoneelle ylös. Tämä tehtiin tulliepäselvyyksien välttämiseksi, ja rahdin sujumisen varmistamiseksi. Koska aikaa lähtöön on enää kuukausi, ei retkikunnalla ole aikaa makuuttaa rahtilaatikoita Kanadan tullin hoteissa.
Illalla kymmenen aikaan kaikki laatikot oli pakattu, ja jäljellä oli vielä kansien kiinnilaittaminen, sekä laatikoiden merkintä ja punnitus. Support-tiimin Pasi Nissilä saapui vielä auttamaan viimeistelyssä ja paikan siivoamisessa. Illan päätteeksi hallin kulmassa oli seitsemän siistin näköistä laatikkoa, joiden painot vaihtelivat 140 ja 185 kilon välillä. Viimeinenkin retkikunnan jäsen pääsi yöllä ennen kello yhtä kotiin. Seuraavana päivänä oli luvassa hetken hengähdys ennen viimeistä, kuukauden kestävää järjestelyiden loppukiriä.